The Jellikids - Kidswear

Custom made T-shirt

Monday, September 27, 2010

Main Lawan Nyanyi

syasya : abah! abah nyanyi lagu "Jambatan Sudah Roboh", syasya nyanyi lagu "London Bridge is Falling Down"..

abahgirls : OK! 1....2.....3!

syasya (abahgirls) : London Bridge is falling down (Jambatan sudah roboh)......falling down (sudah roboh)..falling down (sudah roboh)..

syasya (abahgirls) : London Bridge sudah roboh...eh! (jambatan sudah roboh)...

abahgirls : Yeeeaaaaa abah menang!

syasya : alaaaa abah nyanyi kuat...


syasya gedik..

Muya..Si Tembam...

budak kuat minun susu..

Wednesday, September 15, 2010

Membengangkan Syasya

Di dalam kereta..

syasya : Abah, kita nak pegi mana ni?
abahgirls : Kamdar..(sebenarnya nak pegi tempat lain, tapi sengaja jawab Kamdar..)
syasya : mmchet! (bunyi bengang)
abahgirls : Kenape?
syasya : Asyik pegi Kamdar je....
mama :...... :)

muka tensen..

kalau Kamdar tu besar camni syasya suke kot?


Nota : Misi mencarik kain cotton cun2 di segenap ceruk oleh mama bermula...

Friday, September 10, 2010

Raya 2006 - 2010

Selamat Hari Raya
Maaf
Zahir dan Batin

10 September 2010 - Port Klang (syasya 4 tahun, muya 10 bulan)

22 September 2009 - Beranang (Syasya 3 tahun 4 bulan)

1 Oktober 2008 - Port Klang (Syasya 2 tahun 5 bulan)

13 Oktober 2007 - Beranang ( Syasya 1 tahun 5 bulan)

24 Oktober 2006 - Port Klang (Syasya 5 bulan)


Tuesday, September 7, 2010

Perutusan Raya

video

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Monday, September 6, 2010

testing..testing.. :)

Thursday, September 2, 2010

Misi Mencari Baju Melayu Cap Orlando

Dah banyak kali abahgirls agak kecewa setiap membeli baju melayu siap...
ade je yang tak kene...biasanya kalau beli baju melayu, mesti tak jumpa yang betul2 selesa..

Masalah yang dihadapi, saiz baju dengan saiz seluar agak tak sesuai..
contohnya..kalau baju saiz "S" (contoh ye..hehe)..seluar mesti saiz "m"...baru selesa...
tapi mana bleh beli baju dgn seluar lain2 saiz...

gambar pink (2006) - seluar sempit! baju ok...
gambar kelabu (2007) - baju besar gedabak! seluar ok...
gambar biru (2009) - Puas Hati !
eh! mana gambar 2008? 2008, duit agak terlebih
maka baju melayu ditempah khas, so takde masalah..:)


Baju melayu biru tu mmg the best la! cuttingnya mmg cocok dgn body den...maybe sebab getah kat pinggang seluar tu panjang, bleh di"strach" sepanjang lebih 45 inci...(sedangkan pinggang den baru 30 inci je..kot? hehe)

Akhirnya, telah ketemu jua dgn baju melayu siap yang dicari2 selama ini, confirm tiap2 tahun akan beli jenama ni...Orlando..:)

Tapi sayang, butik Orlando kat Alamanda tu dah tutup...agak kecewa tahun ni...puas menggoogle tapi tak jumpa jugak di manakah lokasinya butik Orlando kat tempat lain..

Namun, daripada info yg diperolehi daripada kawan mama...rupanya kat Metrojaya Midvalley ade jual baju melayu tu...TQ En. Choup!

hehe..tahun ni merah....
dan harganya juga lebih murah dari tahun lepas!

Nota : Alamak! bekenan yang kaler coklat tu...camana ni, mungkinkah konsep thn depan kaler coklat? mama?

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP