The Jellikids - Kidswear

Custom made T-shirt

Friday, May 28, 2010

Happy 4th Birthday Nur Batrisyia

alahai..dah 4 thn dah syasya abah...
dah semakin bijak....

dah boleh kira 1-100..
dah nak abis Iqra 1...
dah tak pakai puting (kengkadang mintak jugak..)
dah minum susu 456..
dah pandai eja ABAH, MAMA, SYASYA, MUYA, ATUK, NENEK, BAJU, BUKU, KAKI...dll..
dah bleh suruh buat macam2 (basuh botol susu sendiri, ambikkan itu dan ini...)

..semoga menjadi anak dan kakak yg baik..aminn..

5 org tlh mmbaca & terasa gatal tgn lalu mengomen:

ilhamnurani May 28, 2010 at 7:35 PM  

happy birthday syasya!!

:)

Semoga comel selalu yea!
syggggg syasya..... (^_^)

n jgn babah nye pulak yg bertmbah2 comel~ haha

suez May 29, 2010 at 3:39 PM  

happy bitrhday syasya. tetibe teringat dah 4 taun holiday kat beserah bersama mmsc. ;-)

jellynajal May 31, 2010 at 8:51 AM  

hepi besday gak to maklong nurul! semoga cun selalu, ngeh3x...

sue, zeri tak paham ayat ko tu, biar aku yg tolong senyumkan..hehehe

anyway, time kasih makcik-makcik (kata syasya)

*eh, ni blog sape sebenarnya ni ek? nape aku yg reply komen?

suez May 31, 2010 at 10:38 PM  

tetibe terperasan ada typo error, aku taip bitrhday ek. sowi.
Tapi aku mmg tak lupe psl ko n beserah. Takpe, ada hikmahnye, dpt syasya yg bijak. ;-)

suez May 31, 2010 at 10:42 PM  

'ko' tu merefer pada jal. Tetibe aku pun konfius ni blog sape.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP