The Jellikids - Kidswear

Custom made T-shirt

Friday, May 14, 2010

Selamat Hari Guru

cikgu A : Kenapa ni? muram je...

cikgu B : Ada parent nak saman aku la..

cikgu A : Kau buat ape kat anak dia ?

cikgu B : Dia biadap sangat, aku lempang la..geram betul..banyak kali dah aku warning... nak saman, saman la!

cikgu A : Apa parent dia cakap?

cikgu B : Dia suruhnya aku mintak maaf pada anak dia..mana boleh! Aku ni org tua..mana boleh aku mintak maaf pada dia, bedosa!

cikgu A : Kau rela kena saman....walaupun dengan hanya mintak maaf tu je..kau akan jadi lebih bahagia?

cikgu B : Aku rela, aku rela...mana boleh aku mintak maaf pada anak murid aku..dulu cikgu aku pun tak penah mintak maaf pada aku....cikgu pada cikgu aku pun tak penah mintak maaf pada cikgu aku....punya cikgu..macamana nak mintak maaf? Cikgu kepada cikgu kepada cikgu aku dulu, tak penah pun mintak maaf jumpa cikgu aku tu mintak maaf...lagi cikgu lagi kepada cikgu kepada cikgu, pangkat 3 cikgu, 4 cikgu..tak penah pun mintak maaf pada 2 cikgu..mana boleh... kami guru Malaysiaaaaaaaaaa..berikrar dan berjanjiiiiiiiiiii....

cikgu A : (stress rupanya dia ni...)



haha..lawak terbaekkk



Catatan : Terima kasih cikgu...

1 org tlh mmbaca & terasa gatal tgn lalu mengomen:

rohamia May 18, 2010 at 9:01 PM  

wakaka..kelaka sei...dulu masa tgk scene jalil hamid nie...mcm sedih kesian dia...pastu x sangka plak rupenye lawak x hingat...(masih tegelak sowang2)

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Brooklyn by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP